Ήταν νομίζω αναμενόμενο πως το ΔΗΚΟ θα υποδείκνυε τον Κάρογιαν ως υποψήφιο για την προεδρία της βουλής. Αφού ο Κουλίας διαφωνούσε γιατί δεν το είπε πριν τις εκλογές; Μετά τις εκλογές γιατί δεν πήγε στη συνεδρία του εκτελεστικού γραφείου να πει τη γνώμη του; Γιατί δεν απαντούσε στις προσπάθειες της ηγεσίας του ΔΗΚΟ να επικοινωνήσει μαζί του; Γιατί δεν προσπάθησε να περάσει τις απόψεις του μέσα στα συλλογικά όργανα του κόμματος του; Αυτή είναι δημοκρατική συμπεριφορά; Γιατί κάποιος συμμετέχει σ’ ενα κόμμα; Αν θέλει ο Κουλίας ή οποιοσδήποτε να κάνει αυτό που νομίζει σωστό και δεν είναι έτοιμος να δεχτεί συλλογικές αποφάσεις γιατί να εντάσσεται σε οργανωμένα σύνολα στην προκειμένη περίπτωση σε πολιτικό κόμμα;
Η Δημοκρατία και η Ελευθερία δεν είναι χωρίς κανόνες και πλαίσια και δεν μπορούν να λειτουργήσουν χωρίς κανόνες και πλαίσια διότι τότε δεν θα έχουμε Δημοκρατία αλλά κάτι άλλο που δεν θα οδηγεί πουθενά, ή θα οδηγεί στη φαυλοκρατία και τελικά σε δικτατορίες και στην ανάδειξη αυτόκλητων σωτήρων που θα κυβερνούν ένα κοπάδι.
Η κάθε δημοκρατική κοινωνία για να προωθεί τις πολιτικές στα διάφορα ζητήματα, οικονομικά, κοινωνικά, εξωτερικής πολιτικής εσωτερικής διακυβέρνησης κ.α. που παίρνονται με αποφάσεις της πλειοψηφίας για να μπορέσουν να προωθηθούν και να υλοποιηθούν πρέπει να υπάρχει και ο ανάλογος σεβασμός από τη μειοψηφία, έτσι λειτουργεί σωστά η δημοκρατία.
Πολύ περισσότερο πρέπει να υπάρχει σεβασμός στις αποφάσεις της πλειοψηφίας σ’ ένα πολιτικό κόμμα στο οποίο ο καθένας εντάσσεται εθελοντικά, αφού λογικά αποδέχεται την ιδεολογία και τις πολιτικές του κατευθύνσεις. Πως θα μπορεί να προωθεί τις αποφάσεις του που στοχεύουν στην υλοποίηση των πολιτικών του στόχων, αν οι μειοψηφούντες δε δέχονται τις αποφάσεις της πλειοψηφίας και αγωνίζονται εκτός κόμματος να μη περάσουν;
Ο καθένας πρέπει να έχει γνώμη στα διάφορα ζητήματα και πρέπει να την λέει ελεύθερα και να προσπαθεί να πείσει μέσα στα συλλογικά όργανα του κόμματος του. Από τη στιγμή όμως που θα ληφθεί η απόφαση, όλοι οφείλουν να σέβονται την απόφαση που πάρθηκε με δημοκρατικές διαδικασίες, έτσι λειτουργεί η Δημοκρατία Κάποτε ο Μαρκίδης επειδή σε κάποιο θέμα διαφωνούσε με το κόμμα του (τον συναγερμό) και πίστευε πως έπρεπε να πει την άποψη του, την είπε εντός της βουλής όμως διευκρίνισε και έτσι έπραξε πως θα πειθαρχούσε στην απόφαση του κόμματος του. Αυτό είναι σωστό αν κάποιος έχει έντονες απόψεις να τις πει, όμως να πειθαρχήσει στις αποφάσεις του κόμματος του.
Οι απόψεις που θέλουν να γίνεται η ψηφοφορία με επιλογή ατόμων μέσα από διάφορα κόμματα νομίζω στερείται λογικής. Γιατί να ψηφίσω ένα υποψήφιο από ένα κόμμα με το οποίο διαφωνώ ιδεολογικά και πολιτικά; Μήπως θα ακολουθήσει διαφορετική πολιτική από αυτήν του κόμματος του; Για παράδειγμα ένας αριστερός γιατί να ψηφίσει ένα από τον συναγερμό; Μήπως δε θα ακολουθήσει τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές του κόμματος του; Ή αντίθετα ένας με νεοφιλελεύθερες απόψεις γιατί να επιλέξει ένα από τους υποψηφίους του ΑΚΕΛ; Ας πούμε ότι σ’ ένα ζήτημα για το οποίο θεωρώ σημαντικό, επιλέγω τρία άτομα από τρία διαφορετικά κόμματα τα οποία έχουν παρόμοιες θέσεις, όμως στα υπόλοιπα ζητήματα διαφωνούν μεταξύ τους, το αποτέλεσμα ποιο θα είναι; Τι επιτυγχάνουμε;Αυτό οδηγεί στον παραγοντισμό με όλες τις αρνητικές συνέπειες και τα φαινόμενα τύπου Κουλία. Βέβαια κάποιοι θέλουν και επιδιώκουν να οδηγήσουν τα πράγματα εκεί για να εξυπηρετήσουν τους δικούς τους πολιτικούς (οικονομικούς-κοινωνικούς) τους στόχους.
Και μια σκέψη για τα απολιτικά κινήματα διαμαρτυρίας στην Ελλάδα και αλλού: Καλές οι διαμαρτυρίες αλλά αν δεν έχουν πολιτική στόχευση, και αν δε θίγουν τη πηγή του κακού, αν δε στοχεύουν στην αλλαγή όχι προσώπων και διαχειριστή του συστήματος που ευθύνεται για την κατάσταση, τι σημασία έχουν οι διαμαρτυρίες; Έτσι για να διαμαρτύρονται; Πέραν από τις διαμαρτυρίες πρέπει να υπάρχει και πολιτική πρόταση που θα στοχεύει κάπου. Διάβασα καλές αναρτήσεις για το θέμα απ' τα ιστολογία του aneforiwn και newgreekcypriot γι’ αυτό δε νομίζω να χρειάζεται να γράψω οτιδήποτε άλλο.
Η δημοκρατία για να έχει καλή εφαρμογή πρέπει να έχουμε δημοκρατική παιδεία.
8 σχόλια:
"Η δημοκρατία για να έχει καλή εφαρμογή πρέπει να έχουμε δημοκρατική παιδεία."
μάθε ρε γάρε να σέβεσαι τους άλλους και να αποδέχεσαι τη διαφορετικότητα χωρίς να κατηγοροιοποιάς τα άτομα με αντίθετη άποψη και τέλως μάθε να δέχεσαι και τις ήττες και μετά να μιλάς για δημοκρατία.
άχρηστε! ε, άχρηστε!
(Κουλία) ήθελα να ήξερα αν είσαι ο ίδιος ή υπογράφεις στη θέση του, πάντως έχετε το ίδιος ύφος,. Ποιάν διαφορετική άποψη δεν σεβάστηκα; για ποιά ήττα μιλάς; το κόμμα μου είχε αύξηση 1,6% τι σε μια περίοδο που δεχόταν από όλες τις πλευρές πολεμική. Στις εκλογές δε΄ν πέρασε ο άκρατος εθνικισμός και ο λαΪκισμός. Τέλος μάθε να μη βρύζεις, να λες απόψεις και να βλέπεις τα πράγματα όπως είναι και όχι όπως θα ήθελες να είναι.
Σολιάτη δίνεις βαρύτατους χαρακτηρισμούς σε όλους όσους έχουν αντίθετη άποψη με σένα. Αυτό κι αν είναι φασιστικό, αντιδημοκρατικό και άκρατος γκαιμπελισμός. Ούτε ανώτατους κληρικούς σέβεσαι αλλά ούτε και αξιωματούχους του κράτους που έχουν εκλεγεί από το λαό.
Το κόμμα σου έχει υποστεί ήττα όσον αφορά την εκλογή προέδρου της βουλής, ήττα την οποία δεν αποδέχεσαι.
Και τέλος μάθε πρώτα γράμματα, μετά να σέβεσαι τους ανθρώπους και θεσμούς και μετά να ζητάς σεβασμό από τους άλλους και να μη σε βρίζουν. Τα διάφορα σχόλια σου σε όλο το διαδικτυακό χώρο είναι γεμάτα από λιβέλους και ύβρεις με. Και αφού του ΔΗΚΟ δεν είσαι , δε σου πέφτει κανένας λόγος για το τι γίνεται στα του οίκου μας και πολύ περισσότερο για το πώς ενεργεί κάποιος βουλευτής.
Αναμένω να αφαιρέσεις την πιο πάνω ανάρτηση σου . σε αντίθετη περίπτωση θα αναγκαστώ να προβώ στα απαραίτητα νομικά μέτρα με όλες τις συνέπειες.
Ανόνιμε, Γράφω τις απόψεις μου, ασκώ κριτική σε δημόσια πρόσωπα για την πολιτική τους συμπεριφορά, όπως και σε πολιτικές. έχω δικαίωμα και υποχρέωση να το κάνω σαν ενεργός πολίτης που έτσι θα έπρεπε να είναι όλοι οι πολίτες. Το ΔΗΚΟ στον οίκο του ασ κάνει ότι θέλει. Για τον Ομήρου κάνενας δεν αμφισβήτησε ότι εκλέγεικε στη προεδρία της βουλής με δημοκρατικές διαδικασίες και αφου κέρδισε μπράβο του.
Άκου ρε ανώνυμε να σου πω εγιώ την άποψιν μου για τους ανώτερους κληρικούς:
Είναι εκμεταλλευτές διότι χωρίς να παράγουν τίποτε, στοντζιηλοκάθουνται στο τραπέζιν του φαγιού πρώτοι πρώτοι. Πιερώνουνται που το κράτος, ενώ όχι μόνον δεν προσφέρουν τίποτε στο κράτος αλλά, προσπαθούν να το εξουσιάζουν σαν να ήταν μαχαζούιν δικόν τους.
Είναι υποκριτές διότι ενώ καμώνουνται ότι ενδιαφέρουνται για την πατρίδαν, ούτε έναν κοπελλούιν δεν γεννούν δικόν τους να το αναγιώσουν να δούν τον νόστον.
Αν θέλεις τζιαί άλλα για τους παπάδες μπορώ να σου γράψω κάμποσα τζι' αν σου κακοφανεί έσιει ξύδιν να σου περάσει.
Όσον για τον Κουλίαν που σου κακοφάνηκεν, βούρα να μηνύσεις τον Βότσην τζιαί την Κυριακίδου που τον αποκαλέσασιν δημόσια προδότην.
Τζι' αν δεν θέλεις να ακούσεις παραπάνω, κόψε τον βήγχαν ως δαμέ τζιαί μεν απειλείς.
Κουλία! Εεεε Κουλία!
μα εχουμε κομμουνισμο στην κυπρο.πως περιμενετε σεβασομο και δημοκρατια απο ολους τους αναρχοτουρκοκομμουνιστες?2013 το καθεστως ανατρεπεται με πραξικοπημα.ολοι οι αριστεροι εκτελεουνται
Φίλε Χαμάλη καλά τα είπες μπράβο, τούτοι μόνο έτσι γλώσσα καταλάβουν και ακόμα λίγα είπες. Απόψε άκουσα τον επίσκοπο της Πάφου να λέει πως θα ζητήσει εξηγήσεις από το υπουργείο παιδείας για την εγκύκλιο που έστειλε στα σχολεία, για να αφαιρέσουν όλα τα θρησκευτικά σύμβολα (αν έγινε κάτι τέτοιο, επιτέλους). Μήπως το υπουργείο παιδείας υπάγεται στην εκκλησιά; Ή είναι η εκκλησιαστική ςύνοδος η κυβέρνηση; Στον 7 Ιουνίου 2011 4:25 μ.μ. δεν υπάρχει λόγος ν’ απαντήσω.
7 Ιουνίου 2011 4:25 μ.μ.
Ούσσου Κουλία.
Δημοσίευση σχολίου